Deklaracja dostępności Ustawienia:
Menu

Przystanek Przedszkolak - Niepubliczne przedszkole dla dzieci z autyzmem

Niepubliczna szkoła dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

Zielona Szkoła Poronin

29-05-2022

23 maja druga grupa Przystankowiczów wyruszyła na tegoroczną Zieloną Szkołę do Poronina. Po szybkim rozpakowaniu i zjedzeniu obiadu uczniowie wraz z opiekunami rozgrzewali zastygłe po podróży mięśnie na zajęciach sportowych. Odbyliśmy też pierwszy spacer, zwiedzając okolice i piknikując podziwiając Tatry. Wtorek i środa były dla nas dniami prawdziwych wyzwań: razem z panią przewodnik wędrowaliśmy po Tatrzańskim Parku Narodowym, poznając zarówno jego uroki, jak i ciekawostki i zasady panujące na szlakach turystycznych. We wtorek naszym celem była Rusinowa Polana, w środę Dolina Strążyska i Siklawica. Wszyscy uczniowie dzielnie pokonywali kolejne przewyższenia i dotarli do celu. W środę w drodze powrotnej dogonił nas deszcz, więc zaliczyliśmy nawet prawdziwy tatrzański chrzest górowy. Czwartek minął pod znakiem zakopiańskich atrakcji. Pierwszym punktem wycieczki był Myszogród, gdzie mogliśmy oglądać różne gatunki myszy (i nie tylko!) w różnych sceneriach, np.. kosmicznej! Następnie udaliśmy się na Krupówki, gdzie każdy mógł kupić pamiątki i odpocząć w wybranej kawiarni czy restauracji.

W ośrodku dodatkowe atrakcje zapewniał przede wszystkim basen, który cieszył się największą popularnością wśród uczniów. Dzięki pani Oli, Julicie i Kasi mogliśmy też poszaleć na zajęciach tanecznych, a dzięki pani Teresie, Marcie i Oli spełniać się artystycznie na zajęciach plastycznych. Nad wszystkim zaś czuwał pan Mateusz, zawsze gotowy do pomocy lub szybkiej zmiany planów, gdy zaszła taka potrzeba.

W piątek wróciliśmy zmęczeni, ale zadowoleni do Krakowa, gdzie po 5 dniach stęsknieni uczniowie w końcu mogli zobaczyć się z rodzicami.

Z niecierpliwością czekamy na kolejną edycję wyjazdów ❤️

Ważne!
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.
Korzystanie z naszej strony wiąże się z ich akceptacją.
Więcej informacji: Polityka cookies.

Akceptuję, zamknij komunikat »