Deklaracja dostępności Ustawienia:
Menu

Przystanek Przedszkolak - Niepubliczne przedszkole dla dzieci z autyzmem

Niepubliczna szkoła dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

"Zdobywamy szczyty" - półkolonie letnie 2016

12-08-2016

W poniedziałek podziwialiśmy wapienne skały w dolinkach podkrakowskich. Długa podróż i upał nie zniechęciły nas do wędrówki. Uczyliśmy się orientacji w terenie, a gdy temperatura mocno dawała się we znaki, szukaliśmy cienia pod wysokimi drzewami. Dzięki naszej wytrwałości i współpracy udało się nam odnaleźć drogę między dolinami.

Po trudach poniedziałkowej wędrówki, we wtorek przyszedł czas na odpoczynek. W ramach relaksu zrobiliśmy sobie sale kinową wykorzystując szkolny rzutnik. Obejrzeliśmy dwa filmy – „Mój brat niedźwiedź” oraz „Krecik”.

Kolejnego dnia chcieliśmy wypocząć nad Zalewem Bagry, niestety pogoda pokrzyżowała nam plany. Od rana intensywnie padał deszcz. Liczyliśmy na chwilę przejaśnienia, żeby wyjść na małe co nieco do kawiarni, jednak musieliśmy obejść się smakiem. Zamiast tego dzień upłynął nam na śpiewaniu ulubionych piosenek, tańcach i zabawach na sali gimnastycznej.

We czwartek nastał wielki dzień, wyjazd do Rabki Zdroju – punkt kulminacyjny naszego tygodnia. Tym razem pogoda okazałą się dla nas łaskawa. Nie spadła ani jedna kropla deszczu. Szlak zaprowadził nas do bacówki na Maciejowej, gdzie strudzeni mogliśmy napić się ciepłej herbaty i zjeść wyśmienite racuchy. W drodze powrotnej zza chmur wyjrzało słońce.

Tydzień naszych przygód zwieńczyliśmy wyjściem do parku trampolin. Szaleństwom i zabawie nie było końca. Prześcigaliśmy się w podskokach i akrobacjach na trampolinach. Niektórzy z nas odważyli się nawet na skoki do basenu z piankami.

To był naprawdę udany tydzień!

Ważne!
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.
Korzystanie z naszej strony wiąże się z ich akceptacją.
Więcej informacji: Polityka cookies.

Akceptuję, zamknij komunikat »